PIALA ZARINA KATERING

PIALA ZARINA KATERING AKAN BERMULA MINGGU KEDUA BULAN JANUARI.SEBANYAK 4 PASUKAN MENJADI JEMPUTAN.PASUKAN YANG TERLIBAT ADALAH KILAT ALOR SETAR,SEBERANG TERUS FC,RSC FC DAN PEJABAT SUK.SEMUGA BERJAYA DIUCAPKAN KEPADA SEMUA PASUKAN.
SEMUA PERLAWANAN AKAN DIADAKAN DI PADANG TNB SETIAP SELASA DAN RABU JAM 5.30 PETANG

Sunday, December 20, 2009

PUNCAK PIALA EMAS RAJA - RAJA 2009 AKHIR

Keputusan pasukan yang layak ke perlawanan akhir Puncak Piala Emas Raja - Raja 2009 telah diketahui.Pasukan Kedah akan berentap dengan Pasukan Perlis dalam perlawanan akhir pada tarikh 28 hb Disember 2009 yang dijangka berlangsung di Std Darulaman..
Pada peringkat separuh akhir pusingan kedua di Std Utama Kangar jam 4.30petang pada 19 hb Disember 2009 , Perlis telah mengalahkan Johor dengan jaringan 3 gol tanpa balas.Dan pada perlawanan pusingan pertama kedua - dua pasukan seri tanpa jaringan dalam perlawanan yang berlangsung di Johor Baharu..
Sementara pada malamnya Kedah yang menghadapi Singapura di Std.Darulaman telah dipaksa berhempas pulas sebelum menewaskan Singapura dengan jaringan 2 gol berbalas 1.Dan menjadi kendudukan agg 3 - 2..
Kepada penyokong - penyokong Kedah dan Perlis datang beramai - ramai pada perlawanan akhir Puncak Piala Emas Raja - Raja 2009....

No comments:

Post a Comment

FAIR PLAY 'PLEASE'

FAIR PLAY 'PLEASE'

PENGERUSI PERSATUAN PENGADIL BOLASEPAK DAERAH KOTA SETAR

PENGERUSI PERSATUAN PENGADIL BOLASEPAK DAERAH KOTA SETAR